شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

کمک به افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، دیابت، فشار خون بالا

کمک به افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، دیابت، فشار خون بالا

چگونه برای کمک به مردم با مرحله 4 نارسایی کلیه، دیابت و فشار خون بالا جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است؟ به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما نیز دچار دیابت و فشار خون بالا است، شکی نیست که وضعیت خود را جدی تبدیل خواهد شد وجود دارد.

در اینجا ما نمی دانیم که آیا نارسایی کلیه مرحله 4 با دیابت و یا فشار خون بالا و یا هر دو ایجاد می شود. این است چرا که هر دوی آنها می تواند منجر به صدمه به کلیه ها شود. در حالی که فشار خون بالا می تواند عروق خونی کلیه ها آسیب می رساند، به تدریج صدمه به کلیه ها ایجاد می شود؛ قند خون بالا می تواند به کلیه ها، که بیش از آسیب زمان آنها کار زیاد. شما می توانید به ما بگویید که شما چند سال است در مورد دیابت و فشار خون بالا بوده است، برخی از نشانه های خود را به کارشناسان ما کمک به تجزیه و تحلیل وضعیت شما شما. شما می توانید به طور مستقیم ما به kidney-support@hotmail.com ارسال یک ایمیل به.

به نظر می رسد که مرحله 4 نارسایی کلیه، دیابت و فشار خون بالا، بیماری را شدید و پیچیده، یک درمان مناسب و سریع است که هنوز هم به احتمال زیاد برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. در حالی که اگر بیماری کلیوی را دیابت ایجاد می شود، بیماران را درمان دیالیز کمی به طور کلی در اوایل. بنابراین برخی از بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه ممکن است در حال حاضر شروع دیالیز.

اگر ما می خواهیم برای کمک به بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، دیابت، فشار خون بالا جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، شکی نیست که قند خون و فشار خون باید در محدوده طبیعی کنترل می، میان، صدمه به کلیه ها را باید تعمیر وجود دارد. نگاهی به ایمنی و بهره وری را در نظر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی مناسب خواهد شد تحت کمر بیماران، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند به پوست نفوذ کرده و سپس شروع به بازی می آیند. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون، فشار خون بالا را می توان کنترل، مواد فعال میکرو چینی پزشکی مانند عنصر فعال جزائر، عامل تعدیل همراه، جزائر لانگرهانس فعال آنزیم، پروتئین گیاهی فعال و به همین ترتیب می تواند به فعال کردن و تعمیر عامل مقاومت به انسولین و کاهش حساسیت آن است. در این راه، گیرنده انسولین به انسولین و تابع جزائر بهبود خواهد شد حساس تر خواهد بود، دیابت را می توان به خوبی درمان از طریق ضد انقلاب، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود سیستم گردش خون و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده، صدمه به کلیه ها را می توان به تدریج ترمیم می شود. اما Osmotherapy پزشکی Mico چینی است مناسب برای هر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 نیست، و ما امیدواریم که شما یکی از خوش شانس.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.